PRODUK TERBARU & TERLARIS

Kini Anda Mampu mendayung laju lebih 30 minit!

Dan  Isteri anda klimaks berkali-kali !!!

Dengan  Supergel Max
supergel max

Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan 

faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menSatu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation) 

Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan. 

Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama,
SUPERGEL MAX  adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang. 


Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. 


Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu.ghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).

 

Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.


INSYA ALLAH


Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita

“apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online "

 Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..

Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi.. Tidak Perlu Risau
Kerana Di Sini Ada JalanPenyelesaiannya.

Tahukah anda ?

Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut.

Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri.

Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya.

Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..
 

Adakah anda juga dalam kategori ini..?

 

 


** FAKTA **
  • 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
  • 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
  • Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
  • Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.


Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.
Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….


ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????


“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”
SUPERGEL MAX 
FAKTA : Jika anda takutkan pasangan anda akan mentertawakan anda kerana menggunakan SUPERGEL MAX , JANGAN BIMBANG. Lebih 30% SUPERGEL MAX ini dibeli oleh wanita untuk pasangannya. Kenapa anda tidak???

 

 

 

 

 

JANGAN BIMBANG SUPERGEL MAX  ADALAH DARI 100% HERBA

Herba-herba tersebut diolah sedemikian rupa melalui teknologi farmasi yang terbaik, teruji dan sehingga dapat dipercayai menjadi ramuan yang memberikan khasiat sebagai antiseptik yang dapat memberikan keamanan, kenyamanan dan kenikmatan dalam melakukan hubungan intim yang sihat sehingga pasangan menjadi harmonis dan percaya diri.
Piperis Folium
Sirih merupakan tumbuhan ubat yang sangat besar manfaatnya. Ia mengandung zat antiseptik pada seluruh bahagiannya. Daunnya banyak digunakan untuk merawat hidung berdarah, mata merah, keputihan, membuat suara nyaring, dan banyak lagi, termasuk disfungsi erektil. Khasiat daun sirih sudah banyak dikenal dan telah teruji secara klinikal. Hingga kini, penyelidikan tentang tumbuhan ini masih terus dikembangkan. Secara tradisional, tanaman yang berasal dari India, Sri Lanka, dan Malaysia ini dipakai untuk mengatasi bau badan dan mulut, sariawan, mimisan, gatal-gatal dan koreng, serta mengubati keputihan pada wanita.
 
Ini kerana tanaman ubat yang sudah dikenal sejak tahun 600 SM ini mengandung zat antiseptik yang mampu membunuh kuman. Kandungan fenol dalam sifat antiseptiknya lima kali lebih berkesan berbanding dengan fenol biasa.
Dalam farmakologi China, sirih dikenali sebagai tumbuhan yang mempunyai sifat hangat dan pedas. Secara tradisional mereka menggunakan daun sirih untuk meluruhkan kentut, menghentikan batuk, mengurangkan keradangan, dan menghilangkan gatal. Pada rawatan tradisional India, daun sirih dikenali sebagai bahan-bahan aromatik yang menghangatkan, bersifat antiseptik, dan bahkan meningkatkan ghairah seks. 
Dengan sifat antiseptiknya, sirih sering digunakan untuk menyembuhkan kaki yang luka kerana mengandungi styptic buat menahan pendarahan dan vulnerary, yang menyembuhkan luka pada kulit. Juga boleh dikunyah untuk memperbaiki kualiti suara pada penyanyi.

Jingiberis rhizome
Kandungan tanaman herba yang terkandung di foredi gel yang ketiga adalah Jahe. Halia adalah tanaman rimpang yang sangat popular sebagai rempah-rempah dan bahan ubat. Rimpangnya berbentuk jemari yang menggembung di ruas-ruas tengah. Rasa dominan pedas disebabkan kompaun keton bernama zingeron. Batang halia merupakan batang semu dengan tinggi 30 hingga 100 cm. Akarnya berbentuk rimpang dengan daging akar berwarna kuning hingga kemerahan dengan bau menyengat. Daun menyirip dengan panjang 15 hingga 23 mm dan panjang 8 hingga 15 mm. Tangkai daun berbulu halus.
 
Halia merah mengandungi minyak astiri yang tinggi. Terdiri dari zingeberin, kamfena, zingebern, gingeral, dan juga shogool. Selain itu juga halia merah mengandungi asid aksolat, gingerin, asam malat, dan juga asid organik.Halia merah diketahui berkhasiat sebagai julap, antirematik, dan ubat masuk angin. Selain itu, halia merah juga boleh mengubati radang tekak, sakit pinggang, meredakan asma, merawat sakit otot, menghangatkan badan, penambah nafsu makan, serta mencegah masuk angin.
Setiap orang yang meminum halia merah akan merasa lebih segar dan juga boleh membangkitkan ghairah seks. Kerana rasa panas dan hangatnya membuat pembuluh darah lebih terbuka dan aliran darah menjadi lancar. Dengan kata lain boleh mengatasi gangguan ereksi atau mencegah mati pucuk.

Alii sativi bulbus
Bawang putih adalah salah satu rempah yang paling popular di dunia, dan di mana sahaja ia diperkenalkan kepada, ia bertemu kelulusan bersemangat. Mempunyai aktiviti sebagai anti-radang dengan menghalang mekanisme pembentukan sebatian prostaglandin (pencetus keradangan). Bawang putih adalah herba masakan yang digunakan secara meluas untuk rawatan dan pencegahan penyakit kardiovaskular dan kanser.
 
Banyak percubaan dikawal telah mengkaji kesan-kesan bawang putih oral pada lipid serum. Kesan jangka panjang pada lipid atau morbiditi kardiovaskular dan kematian masih tidak diketahui. Persediaan lain (seperti perut bersalut atau bawang putih mentah) tidak juga dikaji. Dari sejumlah penelitian, ditemukan fakta bahwa Alisin memang mampu merangsang pusat saraf penis dan menolong seorang pria untuk mempertahankan ereksi.

Di luar empat manfaat tersebut, masih ada sederet kegunaan bawang putih. Yaitu, menghilangkan insomnia, membantu pengobatan TBC, mengurangi sembelit, mengontrol gejala diabetes, melangsingkan tubuh, meringankan reumatik, serta mengurangi gangguan di masa menopause. Lantas, bagaimana cara praktis dan efektif dalam mengonsumsi bawang putih? Ada aneka cara. Misalnya, memotong-motongnya atau mencampurkannya dalam makanan. Sebuah sumber menyatakan, memakannya mentah-mentah adalah cara yang paling baik.

Areca catechu L
Buah pinang mengandungi arekolin, arekaidin, guvasin, guvakolin, isoguvasin, gula, resin. Khasiat buah pinang antara lain untuk memperkecil pupil mata, ubat cacing, ubat luka, peluruh kahak / ubat batuk, peluruh haid, peluruh liur, pengelat. Daun pinang berkhasiat untuk penambah nafsu makan, sementara sabutnya untuk peluruh air seni dan pencahar. Biji pinang mengandung 0,3-0,6% alkaloid, seperti Arekolin (C8H13NO2), arekolidine, arekain, guvakolin, guvasine dan isoguvasine.
Selain itu juga mengandungi red tanin 15%, lemak 14% (palmitic, oleic, stearic, caproic, caprylic, lauric, myristic acid), kanji dan damar. Biji segar mengandungi kira-kira 50% lebih banyak alkaloid, berbanding biji yang telah diproses.

Myristicae semen 
Salah satu rempah kegemaran di negeri ini adalah pala. Selain memiliki nilai ekonomi tinggi, pala juga merupakan rempah serba boleh. Kandungan kimianya jadi penyelesaian alami untuk meredakan tekanan dan gangguan insomnia. Secara turun-temurun, pala dimanfaatkan sebagai herba, terutama biji dan daging buahnya. Biji pala diyakini sangat baik untuk merawat gangguan pencernaan, muntah-muntah, dan lain-lain. 
Buah pala dapat meringankan semua rasa sakit dan nyeri akibat tubuh kedinginan serta perut dan usus "masuk angin". Daging buah pala sangat baik dan digemari masyarakat jika telah diproses menjadi makanan ringan, misalnya asinan, manisan, atau jem pala.
Tidak hanya di dalam negeri, di beberapa negara di benua Eropah dan Asia, pala juga cukup dikenali. Pala sering digunakan sebagai ramuan untuk terapi gangguan tidur, stres, mencegah dehidrasi, dan meningkatkan stamina. Biji pala mempunyai kandungan minyak atsiri, saponin, miristisin, elemisi, enzim lipase, pektin, lemonena, dan asam oleanolat. Jadi, hampir semua bahagian buah pala mengandungi sebatian kimia yang bermanfaat bagi kesihatan.

Curcumae Domesticae Rhizoma
Kunyit tergolong dalam kumpulan halia-jahean, Zingiberaceae. Kunyit dikenali di berbagai daerah dengan beberapa nama tempatan, seperti Turmeric (Inggeris), kurkuma (Belanda), Kunyit (Indonesia dan Malaysia), Kunir (Jawa), Koneng (Sunda), Konyet (Madura). Kunyit adalah rempah-rempah yang biasa digunakan dalam masakan di negara-negara Asia. Kunyit sering digunakan sebagai rempah dalam masakan sejenis gulai, dan juga digunakan untuk memberi warna kuning pada masakan, atau sebagai pengawet.Produk bahan jadi dari ekstrak kunyit berupa makanan tambahan dalam bentuk kapsul (Vitamin-plus) pasaran dan industrinya sudah berkembang.
Makanan tambahan dibuat dari bahan-bahan mentah ekstrak kunyit dengan bahan tambahan Vitamin B1, B2, B6, B12, Vitamin E, Lesitin, Amprotab, Mg-stearat, Nepagin dan Kolidon 90. Kandungan utama kunyit adalah kurkumin dan minyak atsiri yang berfungsi untuk rawatan hepatitis, antioksidan, gangguan pencernaan, anti mikrob, anti kolesterol, anti HIV, anti tumor (mendorong apostosis), menghalang perkembangan sel tumor payudara, menghalang ploriferasi sel tumor pada usus besar, anti pencerobohan, anti rheumatoid arthritis (sakit sendi). 
Diabetes melitus, Tifus, Usus buntu, Disentri, Sakit keputihan; haid tidak lancar, Perut mulas saat haid, Memperlancar ASI; Amandel, Berak lendir, morbili, Cangkrang (Waterproken).

 


 

Cara Penggunaan Supergel Max

Picit sedikit supergelmax ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan supergelmax akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.

Kami mengesyorkan anda menggunakan supergelmax  selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan  supergelmax mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana supergelmax  tidak memberbahayakan.

Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali didalam kotak.

Perhatian! Jika anda pengguna supergelmax  kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 30minit atau 1 jam (lebih lama lebih baik).

 

Soalan-Soalan Lazim Berkenaan supergelmax 

Bolehkah supergelmax  digunakan bersama kondom?

 supergelmax  boleh digunakan bersama kondom. Sila bilas zakar dengan air paip sebelum menggunakan kondom.

Selamat ke guna supergelmax untuk seks oral?

supergelmax 100% berasaskan herba melayu. Untuk seks oral mahupun seks, sila bilas zakar anda dengan air paip dan sabun dahulu.

Saya takutlah nak guna. Selamat ke?

supergelmax  selamat. 100% herba & telah lebih 2 tahun kami jual kepada ribuan pelanggan. Anda tak perlu risau kerana saya sendiri juga menggunakannya.

Ok lah Suhaimi Jaimullah !! Saya Berminatlah Nak Dapatkannya..
Berapakah Harga Produk yang hebat ini??

 

Tunggu Apa Lagi! Dapatkan SEGERA!

Untuk Dapatkan "HARGA DISKAUN"  

 

SILA SMS/WASAP:

"GELMAX" HANTAR KE 019 813 7117

 

 

Cepat Dapatkan Jangan tunggu sampai  harga naik !!!

+

Setiap Pembelian akan Menerima Ebook dibawah

 

Untuk Cash On Delivery Service ( By Hand)

 

Tunggu Apa Lagi! Dapatkan SEGERA!

SILA SMS / WASAP:

"GELMAX" HANTAR KE 019 813 7117

 

Atau

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hanya perlu satu spray pada kepala zakar dan biarkan selama 15 minit. Kemudian anda bersedia untuk 'mendayung'. Ketahanan lebih lama. TIDAK KEBAS, TIDAK PANAS.TANPA KESAN SAMPINGAN.

STUD 100® adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda. Ia mengandungi Lidocaine 9.6% (w/w), anestetik topikal yang terkenal. Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, STUD 100® digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.
STUD 100® diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.
STUD 100® dijual di AS, UK dan di lebih 60 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang STUD 100® bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 25 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan STUD 100® , dan berterusan berbuat demikian.
 
 
Soalan yang Kerap Ditanyakan:
 
S. Berapa banyak STUD 100® patut digunakan?
Ia berbeza mengikut individu, tetapi biasanya di antara 3 sehingga 8 semburan, disemburkan kepada batang zakar 5 sehingga 15 minit sebelum melakukan hubungan intim. Setiap tin semburan 12g (7/16 fl.oz.), mengandungi STUD 100® yang mencukupi untuk 120 semburan.
S. Adakah STUD 100® selamat untuk wanita?
Ya. Ujian klinikal menunjukkan yang tidak terdapat kesan sampingan ke atas vulva atau vagina. Walau bagaimanapun, anda tidak patut menggunakannya jika pasangan anda mengandung.
S. Bolehkah STUD 100® digunakan dengan kondom?
STUD 100® telah diuji dengan kondom getah terkemuka dan memenuhi Protokol Ujian BSI.
S. Adakah ia selamat digunakan untuk seks oral?
Ya. Gunakan jumlah semburan bermeter yang minimum dan semburkan kepada batang zakar lebih awal, kemudian basuh semburan tersebut selepas itu.
CARA PENGGUNAAN:-
1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.
2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

JANGAN GUNA JIKA:-

1) Pasangan Anda Mengandung

2) Terdapat Luka Pada Zakar

Kandungan:

Fragrance. Isopropyl.Myristate. Solvent. Stearic Acid

HARGA:RM100

WEBSITE INI TELAH MENDAPAT KEBENARAN DARI Pound International Corporation UNTUK MENJUAL STUD 100  DI MALAYSIA
Pound International Corporation
800 Brickell Ave, Suite 1110
Miami FL 33131
(305) 530-8702
(305) 530-8912 Fax



 

Ok lah Suhaimi Jaimullah !! Saya Berminatlah Nak Dapatkannya..
Berapakah Harga Produk yang hebat ini??

 

Tunggu Apa Lagi! Dapatkan SEGERA!

Untuk Dapatkan "HARGA DISKAUN"  

 

SILA SMS/WASAP:

"LEGEND" HANTAR KE 019 813 7117

 

 

Cepat Dapatkan Jangan tunggu sampai  harga naik !!!

+

Setiap Pembelian akan Menerima Ebook dibawah

 

Untuk Cash On Delivery Service ( By Hand)

 

Tunggu Apa Lagi! Dapatkan SEGERA!

SILA SMS / WASAP:

"STUDGOLD" HANTAR KE 019 813 7117

 

Atau

 

 

 

 

 

eBook PERCUMA

"Klik Gambar diBawah Untuk Download"